camino2024 - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu camino2024 - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

camino2024

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

02 April 2024 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,

Morgen is het weer zover, dan vertrek in naar Spanje! Ik vlieg naar Madrid en reis met de trein naar León. Donderdag start ik in León en ga ik vanaf daar het laatste deel van de Camino Francés naar Santiago de Compostela lopen. In 2012 heb ik de hele Camino Francés gelopen, dit jaar loop ik de laatste 320 kilometer. Na de knieblessure in 2022 heb ik vorig jaar rustig aan gedaan en minder kilometers per dag gelopen en mijn knie heeft het toen prima gehouden. Dus daar ga ik weer voor!

Ik heb er weer zin in!

Tot het eerste verslag uit Spanje!

Veel groetjes,

Dimphy

• 02 April 2024 - 23:14

Annemieke :

Heel veel succes en plezier! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Wil ook heel graag weer. Buen Camino! [e-1f97e][e-1f6b6][e-1f3fb]‍[e-2640]️[e-1f463]

• 02 April 2024 - 23:14

Henk En Marijke:

Beste Dimphy,

Erg veel succes met je Camino, ik hoop dat je nu realiseert wat eerder niet is geslaagd.

We blijven je volgen.

Marijke en Henk[e-1f60e]

• 02 April 2024 - 23:17

Jos & Leonie:

Heel veel (wandel)plezier Dimphy en veel (fysiek) succes!

• 02 April 2024 - 23:19

Jos & Leonie:

Heel veel (wandel)plezier Dimphy en - vooral - heel veel (fysiek) succes tijdens deze Camino.

• 02 April 2024 - 23:51

Arthur Kuilboer:

Nou Dimphy, het gaat weer los. Veel fijne kilometers gewenst met voldoende ruimte voor contemplatie en fijne ontmoetingen. Ik ga je weer volgen!

• 03 April 2024 - 07:33

Wendela :

Wat geweldig dat je alweer een Camino gaat doen! Ik ga je in gedachten op de voet volgen. Heel veel succes en plezier, Buen Camino!

• 03 April 2024 - 09:00

Anniek :

Hoi Dimphy,

Goede reis vandaag en morgen een fijne start.

Groetjes Anniek

• 03 April 2024 - 10:44

Bernadette.:

Dimphy, heel veel succes en veel wandelplezier, fijne ontmoetingen en geniet van alles. Ik ga je weer volgen.

• 03 April 2024 - 10:58

Marjan :

Hoi Dimphy, heel veel succes!

• 03 April 2024 - 10:59

Marjan :

Hoi Dimphy, heel veel succes en natuurlijk een behouden thuiskomst! Wij zijn weer opa en oma geworden van Ella. Veel plezier en bezinning.

• 03 April 2024 - 11:00

Ruud Van Der Linde:

Hoi Dimphy èn Jós, hoe hebben jullie met alle voorbereidingen naar dit moment toé gelééfd? Wanneer begon het gevoel weer te kriebelen, zó van: "Ik wil weer even dit 'kouwe kìkkerland' verlaten om mijn lieve herbergiers te kunnen bezoeken op de Camino en bekenden tegen te komen, met wlie ik die herinneringen aan onze eerdere ontmoetingen kan òphálen"!!! Vertèl en maak ons weer wàrm, en reíkhálzend met wat er wéér is geschíed op iedere dág tijdens j(ulli)e weder(w)aardig héden!!! [e-1f44b][e-1f451][e-2764][e-1f64f][e-1f3fc][e-270d][e-1f917]Henk [e-38] Ruud [e-1f913]

• 04 April 2024 - 07:44

Jesse, Celine & Mia :

Toitoitoi lieve mama! We gaan je volgen! [e-2764]️

• 04 April 2024 - 14:16

Lola, Jeroen & Merlijn:

Mooie reis en veel plezier!

Xxxxxx